zaterdag 1 augustus 2009

26



'Leuk!' Dacht ik, 'Weer eens een studietje doen!'
Zodoende stond van de week een man met een grote doos op de stoep. Nadat ik voor ontvangst had getekend, overhandigde hij het gevaarte. 'Oef, die studie is zwaarder dan ik dacht!' zei ik. Maar dat is natuurlijk relatief. Ik heb de boeken besnuffeld, liefkozend gestreeld (wat glimmen ze mooi) en overal alvast mijn naam ingeschreven.

44 centimeter meten ze gestapeld. Er staan geen plaatjes in. Nu nog eventjes beginnen, het examen is in juni 2010. Dat is nog zo'n 10 maanden oftewel 4,4 centimeter lezen per maand. Kijk, dat klinkt al stukken eenvoudiger.

5 opmerkingen:

  1. En nou nog 4 cm per maand schrijven (verticaal, wel te verstaan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat voor studie?
    Iets met communicatie, daar ben ik wel achter denk ik, maar wat?

    Holy Bro! (Ze worden steeds leuker die kronkelwoorden)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een paar metertjes bloggen, is dat ook goed? Het is deze opleiding:
    http://www.hilst.nl/opleiden/senior-communicatiemedewerker-senior-adviseur-beroepsniveau-c/243-4/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om een stapelgedicht van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja. Misschien gaat dat vanzelf want: word ik stapelgek...

    BeantwoordenVerwijderen