zaterdag 12 maart 2011

Senior


Sinds ik gisteren een beslissende handtekening onder het versbehaalde diploma zette, ben ik senior. Met leeftijd heeft dat niets te maken, ik ben en blijf zo jong als ik er uit zie. Het heeft wel te maken met de adviezen die ik geef, die bevinden zich vanaf heden op uiterst strategisch niveau.

Nu ken ik wel wat mensen die een gedegen strategisch advies kunnen gebruiken. Een heleboel mensen zelfs. Alleen het vreemde is: degene die het hardst een advies kan gebruiken, vraagt er meestal niet om.

Ik zou natuurlijk ongevraagde adviezen kunnen uitbrengen. Of opdringerig strategisch kunnen adviseren. Of gaan advisieleuren. In theorie is alles mogelijk.

Ik kies een andere route. Vanaf heden ben ik mijn eigen uiterst strategisch adviseur. Is dat niet luxe? Eens kijken of de uitgebrachte adviezen ter harte worden genomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten