zondag 14 juni 2009

Verbluffende onderzoeksresultaten, Onzichtbare Zaken deel 4




Het is verbijsterend! Uit onderzoek dat op mijn initiatief en onder mijn supervisie zowel binnen als buiten Onzichtbare Zaken is uitgevoerd, blijkt dat werken bij OZ veel leuker is dan ik dacht! En dat maar liefst 50% van de externe respondenten wel eens overweegt OZ als werkgever te willen uitproberen. Dat zegt toch iets over het imago nietwaar? Alle onderzoeksresultaten heb ik de afgelopen week verwerkt in een lijvig document waarmee ik de gemiddelde Nederlander niet zal lastigvallen. De conclusies daarentegen publiceer ik in het kader van 'Meer Transparantie bij OZ' echter graag:

100% van de respondenten is van mening dat OZ van toegevoegde waarde is voor de Nederlandse economie;
Er worden gemiddeld 91,6 taken uitgevoerd door OZ;
Als werkgever scoort OZ zeer hoog: 99% van de werknemers (voor zover zij te vinden waren om aan het onderzoek deel te nemen) heeft de intentie bij OZ te blijven.
De vooropleiding blijkt van nul- en generlei waarde: conclusie daarbij is dat iedereen welkom is bij OZ.

Wij willen alle deelnemers van harte danken voor hun bijdrage, ik zal persoonlijk zorg dragen voor aanlevering van de resultaten en het lijvige rapport bij het Centraal Bureau voor de Statistiek, aangezien het hier om opzienbarende gegevens en cijfermateriaal gaat.

Tot slot verklap ik hier dan mijn persoonlijke uitsmijter voor de nieuwe medewerkercampagne: Ik zie jou zitten bij OZ!

Bob Koudewater, manager OZ.

2 opmerkingen:

  1. Het zal ongetwijfeld aan mijn onzichtbare omstandigheden liggen, maar ik vind dit een heel fijn onderzoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie mij daar ook zitten, of misschien zit ik er al maar zie ik het niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen