dinsdag 2 februari 2010

Iets worden


Googelend, browsend en vol gespannen verwachtingen speur ik vacaturesites af. Die ene droombaan moet er zijn, dat voel ik.

Er wordt een 'aquatisch ecoloog' gevraagd. En een 'maxillo faciaal protheist'. Ook wordt er naarstig naar een 'parttime stemmenteller' en een 'zelfstandige uitzetter' gezocht. Wanneer ik bij de 'ervaren gnatholoog' beland zakt mijn optimisme enigszins, dat vak heb ik zelfs nooit bij de beroepentest gezien. En ik weet zeker dat ik die in 1979 adequaat heb ingevuld.

Wat nu? Opteren voor een carrière als functiepuntanalist? Of toch maar telematicamonteur worden? Of toch maar niet? Resoluut sluit ik de PC af. Vandaag ben ik aflsuitconsulent. Morgen weer een dag.

2 opmerkingen:

  1. Bestaat dat echt allemaal! Of denken mensen dat het bestaat! Ik ga maar weer doodgewoon in een god geloven, dan weet ik tenminste dat ik een illusie in handen heb.
    Erg hé Judith dat je je oren naar dit soort kul moet laten hangen en je de kostbare tijd die je gekregen hebt bij geboorte hieraan moet vermorsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, het bestaat echt allemaal en ik kwam ze ook echt tegen. Gelukkig weet ik in welke hoek ik het wel zoeken moet, dat scheelt.....

    BeantwoordenVerwijderen