dinsdag 30 augustus 2011

De koffer in.


Iedereen, echt iedereen in Nederland (en waarschijnlijk zelfs daarbuiten) mag dit keer iets inzenden voor het songfestival 2012. Zolang je vóór 30 september 24.00 uur je bijdrage persoonlijk in de grote Troskoffer deponeert, doe je mee. En in de Troskoffer zitten, wie wil dat nu niet?

Ieder jaar zit ik trouw voor de buis, goed glas wijn erbij, lekker commentaar leveren op de songfestival prestaties. Heerlijk, want er valt veel te becommentariëren. Van kleding tot muziek tot uitvoering tot nou ja, verzin het. Maar ja, dat is wel gemakkelijk he? Een beetje vanaf de bank zitten roepen.

Het was kortom tijd voor een tegenprestatie. Binnenkort deponeer ik het complete lied in de koffer. Laat het commentaar maar komen, dan staan we weer quitte en kan ik de eerst komende jaren weer heerlijk ongegeneerd roepen vanaf de bank. Ik verheug mij zeer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten