zaterdag 27 augustus 2011

Fluisteraars


Kent u er al een? Ze rukken namelijk onstuitbaar op, de fluisteraars. Baby-, alle soorten dieren-, gehandicapten- bomen- Egyptische mummie- zwembad- klanten- of datawarehousefluisteraars. Verzin iets en er wordt tegenwoordig professioneel tegen gefluisterd. Een kleine zoekterm op internet levert onthutsend veel vreemde resultaten op.

'Een fluisteraar is iemand die trillingen en energie omzet in een boodschap. De boodschap heeft tot doel dat de ontvanger (mens, dier, boom of datawarehouse) er beter van wordt'.
'k Wist het ook niet, maar internet ontsluiert alle raadselen op dit gebied.
Dat het daarnaast vette booming business is blijkt wel uit het aantal hits. Fluisteren loont.

Buiten beweegt de wind. Hij barst van de energie en brengt alles wat hij tegenkomt in beweging. Takken met bladeren ruisen dat het een lieve lust is, de hele natuur voedt hij met z'n geest. Ik sta even stil en luister naar zijn gefluister. Pretentieloos, gratis, onvindbaar op internet, heerlijk ontspannend.

Ik besluit dat er voor mij maar één soort fluisterlucht is. Gratis en altijd voor handen. De rest is gebakken lucht.

De luisteraar.

1 opmerking:

  1. Hij is weer heel erg raak Judith, maar ze verdienen er wel geld mee. Meer dan ik met mijn universitaire studie psychologie ooit verdiend heb. Misschien moet ik maar zakken gevuld met wind gaan verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen