vrijdag 5 augustus 2011

Gevonden!



Bloggen bij Blogger is lekker makkelijk. Je hoeft niet veel IT-kennis te hebben, een veertiger kan de was doen. Tekstje schrijven, plaatje uploaden en het ziet er al snel goed uit.

Gaandeweg echter, pik je natuurlijk wel wàt op. Zo zitten er aan de achterkant van dit blog allerlei handige tools, bijvoorbeeld om de HTML te wijzigen (een ander achtergrondkleurtje is bijvoorbeeld best eenvoudig), om je blog anders in te delen, gadgets toe te voegen et cetera.

Het leukste vind ik de Statistieken. Je kunt zien hoeveel bezoekers je krijgt, waar ze vandaan komen (met wereldkaart en al) en via welke weg ze jou gevonden hebben, met als klapper de zoekwoordenlijst. Hieronder staat de zoekwoordenlijst van afgelopen week. Alleen die buurvrouw en die parenclubs, daar begrijp ik dan weer geen bal van...

Tel aviv
25
judith van den hul
7
mus
7
judithvandenhul
5
nu rijk
4
paren clubs
3
sex met buurvrouw
3
afbeeldingen vliegtuig
2
bus was te laat voor het vliegtuig
2
foto's willeke alberti 2011

2 opmerkingen:

  1. Bij mij is "sex met wolven" al een paar jaar een klassieke zoekterm. Wat de zoekers zich daar bij voorstellen wil ik niet weten, maar ze komen uit bij een bespreking van een geleerd boek door een filosoof die een wolf als huisdier had en echt géén sex met het beest had.
    PS En vanaf nu komen die mensen ook bij jou terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha!! Misschien moesten we er maar eens handig gebruik van maken, van zoektermen...
    Hoewel ik liever de oprecht geïnteresseerden lok).

    BeantwoordenVerwijderen